הרפורמה טובה לחרדים? הפרשנים במהדורה סוערת במיוחד

אבי יעקב No Comments on הרפורמה טובה לחרדים? הפרשנים במהדורה סוערת במיוחד

ה'מהדורה המרכזית' במשדר מיוחד מאולפן הקיץ של 'קול חי' בבנייני האומה שבירושלים. הערב התארחו ח"כ אברהם בצלאל, הפרשן הפוליטי ישי כהן, וחבר עיריית ירושלים אלחנן גרוסבוים, במהדורה שהוגשה ע"י בצלאל קאהן ודוד חכם. כהן: "מה הרווחנו מביטול עילת הסבירות? לנו חשוב חוק הגיוס ויחד עמו פסקת ההתגברות". ח"כ בצלאל: "אם לא נגיע להבנות הרפורמה תחוקק במלואה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ה'מהדורה המרכזית' במשדר מיוחד מאולפן הקיץ של 'קול חי' בבנייני האומה שבירושלים. הערב התארחו ח"כ אברהם בצלאל, הפרשן הפוליטי ישי כהן, וחבר עיריית ירושלים אלחנן גרוסבוים, במהדורה שהוגשה ע"י בצלאל קאהן ודוד חכם.

בחלק הראשון של המהדורה עסק הדיון ברפורמה המשפטית והיחס אליה מצד המפלגות החרדיות. הפרשן ישי כהן אמר על פרסומו שהחרדים קוראים לעצור את הרפורמה: "אני יודע בוודאות שיש כזו דרישה מצד החרדים. מה הרווחנו מביטול עילת הסבירות? לנו חשוב חוק הגיוס ויחד עמו פסקת ההתגברות. יריב לוין מעביר דברים שלא מועילים במאומה לציבור החרדי, לנו חשוב כרגע חוק הגיוס ופסקת התגברות".

ח"כ אברהם בצלאל: "אנחנו בהחלט מחשבים מסלול מחדש, עד כה הובלנו ע"י אחרים ולא הובלנו בעצמינו, עכשיו אנחנו מנסים לדחוף להגיע להסכמות ולהבנות. ננסה להגיע להסכמות עם גנץ, אם לא נצליח הרפורמה תחוקק במלואה. חשוב לי גם לציין כאן שש"ס אף פעם לא חוקקה חוקי דת ובוודאי לא כפייה".

ישי כהן: "ההסכם הקואליציוני דיבר על העברת חוק הגיוס מיד לאחר התקציב. גלנט נתן את התחושה שהכל יהיה בסדר והיום הוא תוקע את החוק. אתמול הוא נפגש עם דרעי והיום עם בבצ'יק והודיע שבמצב הנוכחי הוא לא יוכל לחתום על החוק".

המגיש דוד חכם: "אי אפשר לקחת כל חוק ולומר שהוא לא מועיל לנו. ניתן לראות בכל סקר שרוב הציבור החרדי בעד הרפורמה במערכת המשפט".

האזינו



0 תגובות